Стегнатият корем изисква усилия

Още по темата

Ако някой ви каже, че коремът може да си остане стегнат, без да правите нищо, изобщо не му вярвайте. Тази част от тялото има специфична мускулатура, която може да бъде отпусната още в млада възраст. Затова трябва да се правят някои прости упражнения. Но – забележете – ако не ги правите ежедневно, няма да има никакъв ефект.

Всъщност, упражненията за корем досущ си приличат. Те всички са създадени на базата на коремната преса – свиването и отпускането. Разновидностите трябва да се редуват, а в една серия трябва да направите поне 5.

Ето три подходящи за целта упражнения. Достатъчно е да ги правите по 10 пъти всяко, но всеки ден. Само след месец ще облечете най-впитата си рокля, без да се притеснявате.

1. Легнете на постелка на пода с изпънат гръб. Вдигнете изпънат единия крак на 45 градуса, другият свийте в коляното, като отново не докосва пода. Ръцете, главата и гърба са залепнали за повърхността. Разменяйте позицията на двата крака 10 пъти.

2. Пак от лег вдигнете двата крака едновременно, достигнете ъгъл 90 градуса и ги свалете. Повторете 10 пъти.

3. От същото легнало положение вдигнете първо единия крак до перпендикулярно на пода положение. После го свалете и вдигнете другия. Редувайте и повторете 10 пъти.

Етикети:, ,

Остави коментар