5 начина да отслабнете, докато спите

Още по темата

1. Хапвайте цитруси вечер

Направете си фреш или просто хапнете любимия си цитрусов плод. Един средно голям портокал съдържа 100% от необходимата ви доза на ден витамин С. Няма да чувствате тежест и некомфортност преди да заспите.

Цитрусите засилват метаболизма (помагат на тялото да отделя мазнини) и така помагат при отслабване. Да не забравяме, че създават чувство на свежест и лекота.

2. Пълнозърнестите храни са важна част за здравословен живот

Пълнозърнестите храни имат високо съдържание на фрибри, антиоксиданти и витамини. Те съдържат вещества, които спомагат за изгарянето на мазнини и също не създават чувство на тежест. Чрез абсорбирането на вода в храносмилателната система, пълнозърнестите храни ви „защитават“ от преяждане.

3. Мляко и млечни продукти

Млякото и млечните продукти съдържат протеина казеин. Той се намира в млякото в съединение с калция. Казеинът е бавноусвоим протеин, който осигурява на тялото по-слаб, но продължителен приток на аминокиселини в кръвта. Това означава, че организмът ви няма да спи, за да обработи казеина и да атакува мазнините. 

4. Каквото и да ядем вечер, най -важното е то да е по-малко като количество от това, което сме обядвали. Не трябва да забравяме, че не е полезно да се „нахвърляме“ на всичко, което видим вечер, преди лягане. Дори да сме избрали нещо калорично за вечеря, то трябва да е в малки количества.

5. Добрият сън също е важен фактор за успешното отслабване. Старайте се да си лягате и да ставате по едно и също време. Спете изцяло на тъмно и без музика, пуснат телевизор и т.н, които могат да нарушат здравия и дълбок сън. Отпочиналото тяло много по-бързо и качествено ще изгори мазнините.

 

 

Етикети:, , ,

Остави коментар