Грешките, които допускаме след тренировка

Грешките, които допускаме след тренировка

Още по темата

  • Не забравяй да се разтегнеш – едно от най-неприятните неща е да имаш схванати и негъвкави мускули. Важно е да отделяш по няколко минути преди и след тренировка, за да разтегнеш мускулите си. Така освен, че ще изглеждат по издължени и красиви, ще избегнеш и наранявания.
  • Не забавяш темпото – ако завършваш тренировката си с кардио, хубаво е постепено да намаляваш темпото към края, за да може тялото бавно да премине към нормален режим на работа.
  • Не пиеш достатъчно вода – водата, която си изразходил, потейки се, е хубаво да бъде възстановена, за да не се дехидратира кожата. Затова е хубаво 30мин. след тренировка да изпием поне една – две чаши вода. По време на самата тренировка водата се пие на малки глътки и не много често.
  • Не ядеш след тренировка – много хора си мислят, че убиват ефекта от тренировката, ако хапнат нещо след нея, но това не е така. Мускулите и тялото са изтощени, така че имат нужда от енергия, за да продължават да работят. Плюс това метаболизмът е забързан, съответно обработва храната много по-бързо. Протеини, плодове и зеленчуци е чудесен възстановяващ микс за след тренировка.
  • Не се съзтезаваш със себе си – важно е да следиш прогреса си и да си поставяш нови цели, защото в противен случай тялото свиква с рутината и ефектът от тренировките намалява. Поздравявай се за всяко постижение и същевременно продължавай да напредваш.
Етикети:,

Остави коментар