Тибетски трикове за дълголетие

Още по темата

Има няколко прости действия, които трябва да се направят, за да ни осигурят по-дълъг живот. Но дори и да не се случи, поне ще сме по-щастливи и освободени от предразсъдъци и тревоги.

  • Пийте редовно, но по малко – както старите хора казват „На час по лъжичка“, а именно в умерени количества. Така ще се предпазите от проблеми със сърцето. Виното си остава най-добрият еликсир за дълголетие. Все пак не бива да се прекалява с напитката на боговете – за дамите се препоръчва по едно питие на ден, а за господата 2.
  • Спрете цигарите – за никого не е тайна, че цигарите намаляват живота. Според британско проучване, ако спрете преди 30 г. ще си подарите десетилетие живот. На 40 години – 9, на 3о – 6, а на 60 години едва 3.
  • Създавайте приятелства – добрите приятели освен, че ще ви помогнат да живеете по-добре, ще удължат и съществуването ви. Доказано е, че хората с повече социални контакти живеят с 10 години повече от тези с по-малко.
  • Отслабнете! Сега! ако сте с наднормено тегло и отслабнете, ще се предпазите от диабет и сърдечно-съдови заболявания. Мазнините в коремната област са изключително вредни за здравето. За да се избавите от тях хапвайте храни, богати на фибри.
  • Бракувайте се – доказано е, че семейните хора живеят по-дълго от необвързаните. Това се дължи на сигурността, която носи бракът. Оказва се, че не само женените в момента, но също така разведените и овдовелите надживяват тези, които никога не са встъпвали в брачен съюз.
  • Яжте повече средиземноморска храна – тази храна намалява риска от метаболитния синдром, който води до затлъстяване, повишена кръвна захар и кръвно налягане. Освен риба и зехтин, хапвайте плодове, зеленчуци и пълнозърнести храни.

Остави коментар