Пийте вода преди да ожаднеете

Пийте вода преди да ожаднеете

Още по темата

Здравето на стомаха определя кои хранителни вещества ще се усвоят от храната и кои не. Обичайният ни начин на хранене води до повишена киселинност, а киселинна среда предразполага към различни заболявания.

Ако искате да намалите киселинността в организма и да оздравите тялото, ограничете употребата на алкохол, захарни изделия и месо. Увеличете количеството на водата до 30 милилитра на килограм тегло. От друга страна, добрата хидратация на тялото зависи не само от приема на вода, но и от нормалната пропускливост на клетъчната мембрана. Затова не забравяйте редовната употреба на омега-3 мастни киселини. С тях ще имате не само добро храносмилане, но и здрава и млада кожа, коса, нокти, нормални нива на холестерол, запазване на паметта и концентрацията дори в напреднала възраст. Най-подходящи източници на омега-3 са рибеното масло от сьомга и маслото от крил.

Избягвайте храните с изкуствени подсладители и консерванти. Това са сравнително нови за нашите стомах и черва вещества и организмът не е в състояние да ги преработи. Ако искате здрав стомах и черва, забравете също консервираните храни, туршиите, полуфабрикатите. Микровълновите фурни са голямо улеснение, но приготвянето на храна в тях е изключително вредно, защото се променя клетъчната й структура.

Половината от чинията ви трябва да е запълнена с „жива храна“ – пресни плодове и зеленчуци, които не са обработвани термично.
Избягвайте да пиете вода по време на хранене. Така ще си спестисте подуването на корема и наднорменото тегло.

Ако ви е трудно да пиете чиста вода, овкусете я с парченце лимон, портокал или други плодове. Не чакайте да ожаднеете, за да пиете вода.

Етикети:, ,

Остави коментар