4 съвета на д-р Юрукова за добро здраве

4 съвета на д-р Юрукова за добро здраве

Още по темата

  • Яжте 4-5 пъти дневно малки порции храна. Избягвайте късното хранене след 19 часа, защото всичко, което хапнете тогава, се отлага под формата на мазнини. Обмяната на веществата е най-активна между 6 и 12 часа на обяд. За съжаление, повечето пълни хора неизменно не закусват и преяждат във вечерните часове.
  • Ограничете газираните напитки. Някои от тях съдържат над 10 чаени лъжички захар. Не се заблуждавайте, че ако пиете газирани напитки, които не съдържат захар, това е добре за вашето здраве, защото подсладителят аспартанмима вреден ефект върху организма ви.
  • Прекомерната употреба на белтъчни храни и най-вече на месо е особено разпространена сред младите хора. Организмът има определен капацитет да разгражда белтъчна храна, така че ако консумирате месо и друга белтъчна храна на всяко хранене, тези вещества не могат да се разградят и загниват в червата, а това води след себе си възпаления и повишен риск от развитие на тумори. Два пъти седмично яжте риба.
  • Помислете за релаксация. Никой от нас не може да избяга от стреса, но поне можем да намалим негативните ефекти върху здравето чрез йога, релаксация, медитация. Една спокойна разходка в парка за около час дневно има отличен успокояващ ефект. Да не говорим, че най-добрите идеи идват, когато сме отпуснати и сред природата.

Остави коментар