Полезните храни, от които се пълнее

Полезните храни, от които се пълнее

Още по темата

Отстраняването на вредните храни, известни още като „джънк фуут“, е първата стъпка към към загубата на излишни килограми. Понякога обаче дори някои здравословни храни, които включваме в менюто, могат да бъдат с изненадващо високо съдържание на калории и мазнини. Ето защо има значение колко голяма е порцията, дори когато става дума за плодове, ядки, кисело мляко и салати. Нека видим някои от храните, които могат да саботират диетата.

Червено вино
Хората, които консумират умерени количества червено вино, както и други видове напитки, може да имат понижен риск от развитие на сърдечни заболявания, болест на Алцхаймер, някои видове рак. Те може дори намалят теглото си. Ключовият момент тук е умерената консумация, тъй като количеството от 150 мл съдържа около 130 калории.

Ядки
Ядките съдържат полезните за сърцето омега-3 мастни киселини, протеини, витамин Е и фибри. В тях обаче също има и голямо количество калории. В четвърт чаша бадеми например могат да се намерят 132 калории. Трябва да бъдем внимателни, тъй като те са лесни за консумация и не е трудно да прекалим.

Сушени плодове 
Те са нормални плодове, но без водното си съдържание. Интересното е, че количеството от една чаша сушени плодове съдържа осем пъти повече калории и захар, в сравнение със същото количество от пресния им вариант. И по-конкретно – чаша прясно грозде съдържа 60 калории, докато в каша стафиди се откриват цели 460.

Етикети:, , , ,

Остави коментар