Как да се храним след 30-тата годишнина

Как да се храним след 30-тата годишнина

Още по темата

Когато прехвърлят трийсетте, повечето хора забелязват, че без да са променяли хранителните си навици, килограмите им започват бавно да се трупат. Това е признак за естественото намаляване на скоростта на метаболизма, обясняват специалистите.

Затова витамините С, D, Е и цинкът стават все по-важни за здравето. Те могат да се набавят от цитрусовите плодове, мазната риба, зехтина, бадемовото и лененото масло. Цинкът, който е необходим за нормалната работа на имунната система, се съдържа в най-големи количества в морските продукти, млякото, свинското и говеждото месо.

В този период от живота диетата забранява твърдите сирена, маслото, маргарина и готовите месни изделия. Не трябва да приемате повече от 50 г мазнини дневно. За да се вталим след 30-ия рожден ден, е добре да ограничим късните вечери или дори да забравим за тях. Пълната забрана за храненето след 19.00 часа гарантира тънка талия, смятат лекарите.

Етикети:, , , ,

Остави коментар