Яжте по-малко преди Гергьовден

Яжте по-малко преди Гергьовден

Още по темата

Закуска
Препечете си една пълнозърнена филийка намажете я с растителен маргарин и малко мед, заедно с малко нискомаслено мляко прибавено към купа зърнени култури, които са с високо съдържание на фибри. Отнема по-малко от 5 минути  да подготвите вашата здравословна закуска, която е добре балансирана, за да започнете  деня си. Можете дори да промените като прибавите кисело мляко и мед.

Обяд
Обяда обаче е малко по-сложен, тъй като повечето хора са все още на работа и имат по-малко от половин час за да приготвят обяд си и да го изядат през това кратко време. Не се притеснявайте! С малко организация и подготовка от предишния ден ще имате достатъчно време да се насладите на обяда си. Между другото, когато ядете вашата храна на обяд или вечеря, не бързайте, храненето не трябва да продължи по-малко от 20 минути.

Както бе споменато по-горе пригответе обяда си от предишния ден, който можете лесно да опаковате и вземете с вас на работа. Храни, като например макаронени изделия, ориз, пиле на грил, пуйка, варени яйца и дори риба се опаковат лесно и можете да ги занесете на работното си място. Друга възможност е да смесите някои от изброените по-горе продукти в сандвич от пълнозърнест хляб, като прибавите пресни зеленчуци.

Можете дори да подготвите и опаковате салата гарнирана с малко пиле на грил. Мога да ви предложа някои други опции, като например да сготвите леща, грах, боб, които са богати на протеини и аминокиселини.

Между вашия обяд и вечеря изберете някакъв плод или кисело мляко.

Вечеря
Ако имате нещо леко за обяд (например салата) тогава вечерята ви може да бъде по-богата и пълна (и обратното). Повечето хора обикновено имат повече време за вечеря, отколкото за обяд поради ежедневната си натоварена програма. Някои хора обаче прекаляват с последното за деня хранене. Не го правете. Придържайте се към нормално голяма порция, която да включва добре балансирана и питателна храна.

В зависимост от това дали тренирате всеки ден (винаги е добре да го правите) тялото ви ще се нуждае от допълнителни добавки, които е изразходвало по време на тренировката. Препоръчвам ви да приемате повече плодове, богати на протеини.

Един последен съвет, който аз почти забравих пийте много вода най-малко 8 чаши на ден за да поддържате тялото си хидратирано.

Етикети:,

Остави коментар