В „онези дни“ хапвай повече от тези храни

В „онези дни“ хапвай повече от тези храни

Още по темата

Всяка жена има по една седмица в месеца, в която не се чувства в най-добрата си форма. Цикълът е неприятен, придружават го болка и ленивост. Но има храни, които могат да ти помогнат да се почувстваш по-добре.

При болки по време на цикъл: Въпреки, че ще чувстваш непреодолим глад за въглехидрати, заложи на пълнозърнести продукти, зеленчуци и ядки, които намаляват нивото на естрогена в кръвта и по този начин облекчават болката.

При проблеми с храносмилането: Кисело мляко, папая, семена чиа. Тези храни съдържат в себе си пробиотици, които ще помогнат на храносмилането ти да функционира нормално.

При стрес и депресия: Риба, аспержи и боровинки. Вече си чувала за огромното положително въздействие, което боровинките имат върху организма ти, а според ново британско проучване витамин C, който те съдържат, намалява чувството на безпокойство и параноя, а Омега 3 киселините в рибата контролират нивата на адреналина в кръвта.

При безсъние: Портокали, ананас и банани. Тези плодове ще увеличат нивото на мелатонин – хормонът, който е отговорен за контрола над съня ти.

Остави коментар