Храни против бръчки

Храни против бръчки

Още по темата

Едно от нещата, които може да направите, за да запазите кожата си от старостта е да се храните с подходящи храни. Вижте някои храни, на които да наблегнете, според здравни експерти:

Боровинки – те са силен антиоксидант и имат противовъзпалителни свойства.
Треска – богата е на витамин А.
Моркови – съдържат бета каротен и поддържат кожата млада.
Киви – богат е на витамин С
Лешници – богати са на витамин Е. Една шепа на ден върши чудеса.
Масло – макар да звучи невероятно маслото е много полезно за кожата.
Сладки картофи – най-добре ще е да ги консумирате печени, защото са богати на витамин А, който се разрежда с вода.
Червена чушка – богата е на витамин С и придава страхотен вкус на салатата.
Тиква – също източник на бета каротен.
Зехтин – богат е на витамин Е
Ягоди – ¾ чаша ягоди съдържа над 60% от дневната доза витамин С, от която имате нужда.
Босилек – бъдете щедри с тази подправка в салатите си. Тя е богата на бета каротен и има чудесен вкус.
Папая – съдържа 60 мг витамин С на 100 грама.
Грозде – съдържа много витамин С. Няма как да прекалите с грозде.
Кайсии – ако се чудите какво да хапнете между ястията – нека това да са кайсии. Те са полезни, нискокалорични и вкусни.
Цветно грозде – съдържа 55 мг витамин С на 100 грама. Направете го на салата с винегрет.
Бадеми – съдържат 15 мг витамин В на 100 грама и засищат много, така че те също са идеални за междинна закуска.
Манго – още един екзотичен плод, който е силен антиоксидант. Може да го сложите в салати, плодови салати, кисело мляко, смути.
Папая – богата е на бера каротин. У нас е популярен десерт, а в Италия се ползва често за предястие, заедно с прошуто.
Брюкселско зеле – тези малки зелени неща са пълни с витамин С.

Етикети:, ,

Остави коментар