Сезонът на салатите

Сезонът на салатите

Още по темата

Не е тайна, че редовното присъствие на салата в нашето меню гарантира добро храносмилане и добър тонус. Какви да бъдат продуктите е въпрос на личен избор. Но есента по правило предлага най-голямо разнообразие.

Вариант 1: Кореноплодни

Вземете моркови, корени от целина, цвекло и корепи от магданоз. Дозата и комбинацията са изцяло ваш избор. Овкусете със зехтин и лимонов сок.

Вариант 2: Зеле и подобните му

Зелето е доказало плюсовете си при хора с лениви черва. Не е нужно да изяждате огромни количества. Комбинирайте с морков или някакви листни зеленчуци. Подобни на зелето са карфиолът и броколите. Можете да ги задушите на пара, за да са по-меки.

Вариант 3: Класика – домат и краставица

Домати и краставици вече се предлагат целогодишно, но през есента те все още имат както хубав вкус, така и витамини. Не забравяйте да овкусите с малко лук или чесън. Тази салата е чудесно предястие и за обяд, и за вечеря.

Редовната консумация на зеленчуци допринася и за регулирането на вашето PH, което е в основата на доброто здраве.

 

Етикети:, ,

Остави коментар