Лесна диета за декември

Лесна диета за декември

Още по темата

Времето преди Коледа и Нова година е най-добро за диети. Можете да направите няколко неща, за да не се чувствате напълнели след празничните трапези.

Ето една примерна програма за декември.

Всеки понеделник от месеца пийте много чай. Запасете се с достатъчно пакетчета в офиса и изпийте поне литър и половина.

Всеки вторник залагайте на салатите. Нека зеленчукът да бъде с вас от сутринта – във вид на сок, на обед – във вид на салата и вечерта – във вид на задушени зеленчуци или супа.

Всяка сряда посветете на зърнените закуски. Можете да си сварите жито в желано от вас количество и да го разделите на три порции. Или пък булгур, елда или каквото предпочитате.

Всеки четвъртък опитайте да се храните без хляб. Той е в основата на напълняването. Направете така, че да няма хляб в дневното ви меню. Има толкова други неща за похапване – месо, риба, постни ястия.

Всеки петък консумирайте риба. Към нея можете да добавите ориз, картофи или други гарнитури.

Всяка събота ходете пеша. Можете да си направите шопинг тур, ако времето не е подходящо за разходка в парка. Но нека движението да е вашият съботен ангажимент към тялото ви.

Всяка неделя отделяйте време за йога, пилатес, танци или фитнес. Все пак става дума за един път в седмицата!

През всички дни пийте много вода и се хранете разумно, съобразявайки се с тези препоръки. Те са доказали действието си в практиката.

Ако прилагате тази диета през декември, няма да е нужно през януари да гладувате или да се изтезавате до изнемога във фитнеса.

Остави коментар