Как да спра цигарите, без да напълнея

Още по темата

Един от основните проблеми при спирането на цигарите е качването на няколко килограма. Това обикновено предварително отказва дамите. Още повече практиката е доказала – в зависимост от отделния човек килцата са от 3 до 10, че и повече.

Причината за това се крие първо във факта, че никотинът стимулира обмяната на веществата и дава чувство за ситост. Другата причина за качване на килограми е замяната на един вреден навик – пушенето, с друг- непрекъснатото дъвчене на нещо.

Има възможност да се почувствате добре в междинния период на спиране на цигарите и без да станете шишкави.

– Не се подлагайте на строги диети. Хранете се умерено и с разнообразна храна.

– Съставете си режим на хранене и го спазвайте – нека храненията ви да са в винаги в един и същи час.

– Наблегнете на плодовете и зеленчуците, за сметка на вафлите и шоколадовите бисквити.

– Леко увеличете количеството на зърнените храни и картофите в сравнение с времето, когато пушехте. Те засищат бързо и съдържат бавни захари, фибри и растителни протеини.

– Заменете слънчогледовото олио и маслото със зехтин или орехово масло. Те са богати на витамин Е и мононаситени мастни киселини.

– Забравете за сладките неща между две хранения, а за десерт яжте плодове, а не пасти.

– Когато имате неустоимото желание да хапнете нещо, обезмаслено кисело мляко с ягоди или студен чай без захар ще ви накарат да се почувствате отново добре.

-Не забравяйте и физическите упражнения, поне по 30 минути дневно. Сега, когато дробовете ви са чисти, ще се изненадате колко по-издръжливи на натоварване сте станали.

Етикети:

Остави коментар