Хората с кръвна група А да внимават с месото

Още по темата

Оказва се, че кръвната група и храненето са в пряка връзка. Изследвания през последните няколко десетилетия показват, че индивидуалната кръвна група на всеки определя предразположението му към болести като рак, сърдечни заболявания, диабет, лупус, склероза, алергии и т.н.

Хората с кръвна група А еволюират от ловци (месоядни) към аграрен тип и са били основно фермерите и зърносъбирачи. Тази кръвна група възниква между 25 000 и 15 000 пр. хр. Отличават се с крехка храносмилателна система. Не могат да понасят добре животинските протеини и би следвало да са типичен класически „вегетариански” човешки вид. Те също обикновено са с непоносимост към лактозата. Хората от група А трябва да избягват животински протеини и млечни продукти и да наблягат на пълнозърнести храни, бобови растения, плодове и зеленчуци. Храните, богати на растителни протеини, трябва да са основни в менюто им. Хората от тази кръвна група не произвеждат достатъчно солна киселина в стомасите си и затова имат проблеми с храносмилането на животински протеини. Това също така ги предразполага към рак на стомаха и не трябва да ядат пушени или третирани меса, съдържащи натриев нитрит. Животинските протеини и млечните продукти е възможно да изгният и ферментират в техния храносмилателен тракт и вредната бактерия да се пренесе в мускулите и тъканите като причини храносмилателно бедствие. Липсата на достатъчно солна киселина в стомасите им е също така причина хората от кръвна група А да не усвояват правилно витамин В12 от храните, които ядат. Витамин В12 обикновено се съдържа в червеното месо, както и в богати на растителни протеини храни, соеви продукти и морски водорасли. Тази неспособност за усвояване на витамин В12 от храната прави хората от кръвна група А предразположени към анемия. Затова от голямо значение е допълването на менюто с витамин В12. Препоръчва се допълване с храносмилателни ензими като беатин, бромелаин и папаин. Бетаинът спомага за увеличаването на количеството солна киселина в стомаха. Най-подходящи упражнения са не тежките и енергични тренировки, а по-скоро по-спокойните и центрирани упражнения като Тай Чи, Хатха йога и голф. Тези успокояващи упражнения ще освободят хората с група А от стреса по един по-полезен начин.

Храни, благоприятстващи наддаването на тегло: месо, млечни продукти, боб, пшеница и разбира се, захар и бяло брашно.

Храни, благоприятстващи загубата на тегло: растителни масла като зехтин и ленено семе, соеви храни; зеленчуци, ананас.

Етикети:

Остави коментар