Как да стегнете бюста си с малко упражнения

Още по темата

1. Упражнение за увеличаване и заздравяване на бюста.

Лицевите опори са едни от най-хубавите основни упражнения за изграждане на здрави, изчистени от мазнина гърди. Слабите гърди се уголемяват значително, а отпуснатите се стягат, тлъстите добиват силует и се очистват от излишното. Заемете изходно положение. Дръжте тялото си под права линия. Никакво свиване в коленете и кръста. Вдишвайте дълбоко и спуснете тялото, докато докоснете пода. След това напрегнете ръцете и се върнете в началното положение, като издишвате.

2. Упражнение за заздравяване на горната част на бюста.

Права, държите две гирички в ръцете си. Започвате да кръстосвате ръцете си пред гърдите, като ту лявата ръка е отдолу, ту дясната. Упражнението засилва и попълва бюста с качествена маса в горната му част, която се вижда при деколте.

3. Упражнение за пропорционален бюст.

а. На пейка лягате, като държите гирички в ръцете си. Започвате да кръстосвате ръцете си над гърдите, като ту лявата ръка е отдолу, ту дясната. Упражнението засилва значително обиколката на бюста, а при пълните значително го изчиства от ненужната маса.
б. На пейка лягате, като държите гирички в ръцете си. Започвате с дясната ръка, като я изправяте силно назад, след това сменяте с лявата. Така редувате дясна и лява ръка, която отвеждате силно назад. Всичко, което липсва на вашия бюст, ще се коригира с това упражнение.

Етикети:,
  • Категории:

Остави коментар