Храни, които помагат да заспите бързо

Още по темата

Сънят ви създава проблеми, но не бихте се сетили, че има храни, които ще ви помогнат да сложите край на безсънието.

Млечни продукти
Ако имате проблеми със съня, първото нещо, което трябва да направите, е да започнете да приемате повече храни, които съдържат триптофан. Тази основна аминокиселина повишава стойностите на серотонина и мелатонина в организма, които помагат за здрав сън. Източници на триптофан са млечните продукти, като прясното и киселото мляко.
Овесени ядки
Овесените ядки се свързват със закуската, но те са много подходящи и за вечеря. Овесените ядки са естествен източник на мелатонин, който регулира вътрешния часовник на организма и често се предписва при безсъние. Те са и един от добрите източници на триптофан, особено в комбинация с мляко.
Ленено семе
Лененото семе е много подходящо за повишаване на стойностите на регулиращото съня вещество серотонин в организма, защото то съдържа много триптофан и омега 3 мастни киселини. Освен това е доказано, че омега 3 киселините намаляват тревожността, депресията и стреса, които са основните причинители на безсънието.

Етикети:

Остави коментар