Чашка преди сън

Още по темата

Все по-трудно заспивате, а след това сънят ви е неспокоен и често се будите. Има различни начини да се справите с това, като започнете с малко спорт и разходка преди лягане – времето вече е подходящо за такъв вид разтоварване. Може и да пробвате с някои напитки преди сън.

* Като начало може да пробвате чай. Няма значение какъв ще е, важното е само да не съдържа никакъв кофеин. По тази логика черният и зеленият чай автоматично отпадат. Пробвайте с отвара от мента. Тази билка успокоява, освен това има изключително приятен аромат. Запарката от лайка също е препоръчителна. Ароматна, топла напитка, подсладена с малко мед, ще ви помогне да се сгреете, отпуснете и да заспите по-бързо.

* Доказано е, че сокът от череши е чудесно сънотворно лекарство. Тази напитка увеличава нивата на хормона мелатонин, който регулира съня. Забравете за всякакви сладки газирани напитки, които съдържат големи количества подсладители и изпробвайте фреша от череши преди лягане.

* Топлото мляко е изпитано сънотворно. Може да си мислите, че чашка алкохол ще ви приспи по-бързо, но млякото ще ви успокои и унесе доста ефективно и няма да натовари излишно черния ви дроб. Само е важно да се съобразите с количеството. Не пийте прекалено много, тъй като ще натоварите излишно стомаха си преди лягане. Може да се спрете на нискомаслено краве мляко, подсладено с лъжичка мед. Ако спазвате диета за сваляне на килограми, по-добре се придържайте към чая преди сън.

Етикети:

Остави коментар