9 упражнения, подходящи за всяко място

Още по темата

Липсата на време за елементарни спортни занимания е болестта на новото поколение. За какво свободно време говорим, след като поне по 8 часа е работата, следват домакинските задължения, срещи с приятели… Кога остава време за тренировката, независимо дали говорим за тичане в парка или двучасово посещение на фитнес?!

Представяме ви една примерна програма с упражнения, които отнемат точно 20 минути, не изискват особено големи усилия и горят около 200 калории. Така в комбинация със здравословно хранене фигурата ви бързо ще се оформи и стегне – това е идеалната базова подготовка за едно красиво тяло.

  1. Загрейте с внимателни разтягащи и въртеливи движения всеки мускул по вашето тяло.
  2. Минута бързо изкачване и слизане по стълби, ако можете, взимайте две стъпала наведнъж.
  3. Минута подскоци със сгъване на краката – все едно се опитвате да докоснете с колена гръдния си кош.
  4. Минута скачане на въже… без въже. Подскоци с изпънати крака и натоварване най-вече на прасците.
  5. 40 секунди клякане без повдигане на петите от пода, 20 секунди почивка.
  6. 40 секунди подскоци „странична ножица”. Изходното положение е със събрани крака и ръце, долепени до тялото. На „раз” подскачате, разтваряте краката и вдигате ръцете нагоре. На „два” връщате в изходно положение. След серията имате 20 секунди почивка.
  7. 40 секунди лицеви опори, като пускате, докъдето можете. 20 секунди почивка.
  8. 20 секунди приклякане с левия крак, 20 секунди – с десния, 20 секунди почивка.
  9. 40 секунди „планинско катерене” – заемате позиция за лицеви опори, но самото упражнение ангажира повече коремната област. От изходна позиция започвате да сгъвате последователно краката към гръдния си кош. Извършвате това своеобразно подскачане максимално бързо, после почивате 20 секунди.

Починете и повторете всичко отначало – това е дневната доза „изгорени” калории без специална спортна подготовка.

Етикети:

Остави коментар