Водните тренировки правят здраво цялото тяло

Водните тренировки правят здраво цялото тяло

Още по темата

Водните тренировки третират почти всеки мускул от тялото. И не само това – аквааеробиката оказва влияние и на стави, сухожилия и вътрешни органи.
·     Спортуването във воден басейн може да нормализира обмяната на веществата, да повиши тонуса на кръвоносните съдове и да подобри дейността на стомашно-чревния тракт.
·     Хидромасажът, в комбинация с активната дейност на мускулите, ускорява движението на лимфата, изглажда кожата и загрява кръвта. Благодарение на тези три свойства, всяка жена може да се справи с най-големия си враг, а именно – целулита.
·     Не са нужни убийствени диети или часове във фитнеса, за да се справим с излишните килограми. Чрез водни тренировки те изчезват точно там, където е необходимо.
·     Аеробиката във вода е алтернативен вариант за всички хора, които не бива да се занимават с физически упражнения, заради здравословни проблеми. Разбира се, преди да се пристъпи към нея, е необходима консултация с медицинско лице.
·     Плуването оказва положително влияние на ставите, засегнати от артрит. Редовните тренировки намаляват риска от остеопороза с 50%. При проблеми с гръбначния стълб, отново водните упражнения са най-доброто решение, защото във водата той не е натоварен с тежестта на тялото.
·     Според редица изследвания, плуването намалява риска от хронични заболявания, сред които диабет II тип, инсулт и сърдечно-съдови болести. Освен това стимулира функциите на белите дробове и увеличава притока на кислород до клетките.
Сега е време да проверите дали всички тези съвети са верни. Дори и да нямате нито един от посочените проблеми, времето за спортуване във вода ще ви накара 100% да се чувствате по-свежи.

Етикети:

Остави коментар