Дълголетни, но как?

Дълголетни, но как?

Още по темата

Продуктите които водят дълголетие, се оказват  горските плодове, орехите и зърнените храни. Сокът от нар, който често подминаваме е основен фактор за понижаване на хипертонията и мори упорито зародишът на нови ракови клетки. Всяко здравословно меню включва в себе си, консумацията на повече пресни и храни, които почти нямат термична обработка. Това е принципът, който обединява всичките полезни групи продукти за дълголетие.
Когато избираме месото от животни, трябва да се стремим те да са отгледани на зелените пасбища, така ще си доставим най-здравословните и необходими животински продукти. Прясното домашно мляко, яйцата и уловената току що риба също доставят жизнено важни здравословни компоненти за нашия организъм. На практика няма вредни зеленчуци, има лошо съхранение и неправилна термична обработка. Най- полезно се оказва зелето – независимо дали става дума за обикновено, брюкселско или броколи. Те притежават веществото индол, което намалява риска от рак. Ябълката и нейната лечителна сила е изпитана през хилядолетията и заслужено заема челно място в групата на плодовете. Лукът и чесънът не са за пренебрегване, те също се грижат за нашето дълголетие. И балсамът за нашето тяло сред напитките е зеления чай. Всички тези храни имат още нещо общи качества – те притежават малко захар. Подредени в класация, продуктите на дълголетие биха изглеждали в този ред: горски плодове, зърнени храни, всички видове ядки, риба и морски деликатеси, сварено мляко, месо „от пасбищата”, яйца, салати, ябълки, лук и чесън, сок от нар и зелен чай.

Остави коментар