Японска диета

Японска диета

Още по темата

Както си й отива за японско произведение, тази диета показва поразителен ефект. Стига разбира се да се спазва изрядно точно. Тя е разработена от диетолози от японската клиника “Яекс” и е предвидена за изпълнение в 13 дни. Авторите на хранителния режим  твърдят, че за това време обмяната на веществата ще се пренастрои към друг режим на работа и ефектът от диетата ще се запази в продължение на 2-3 години. При товааа без никакви усилия повече. Е ще трябва да се потрудите за всичко това разбира се. В продължение на тези 13 дни не трябва да се приемат захар, сол, алкохол, тестени и сладки изделия. Общо взето всичките „любими“ храни. Между отделните хранения може да се приема само вода. И едно важно условие отново! Диетата трябва да се прилага точно без да се променя посочената последователност, тъй като според специалистите само в този случай може да се извърши промяната в обмяната на веществата. Тази супер модната японска диета съдържа голямо количество мазнини (до 60% от общата калоричност на хранана), белтъчини и малко количество въглехидрати. Ще видите че има дни, в които ще се „позабавлявате“ с по 15 грама дневно. Храните включени в диетата съдърват малки количества от почти всички микроелементи (калий, магнезий, калций, желязо) и някои витамини ( витамини С и Е, фолиева киселина и др.) Голямо място в диетата се отделя на кафето. Диетата е нискокалорична – в някои дни калоричността намалява до 700 ккал

А ето и ден по ден какво трябва да приемате като храни.

 

Ден 1

Закуска: черно кафе.

Обяд: 2 твърдо сварени яйца, салата от варено зеле с растителна мазнина, чаша доматен сок.

Вечеря: печена или варена риба.

 

Ден 2

Закуска: черно кафе, сухар.

Обяд: пържена или варена риба, салата от зеле с растителна мазнина.

Вечеря: 100 г варено телешко, чаша айрян.

 

Ден 3

Закуска: черно кафе, сухар.

Обяд: 1 голяма тиквичка, запечена в растителна мазнина.

Вечеря: 2 твърдо сварени яйца, 200 г телешко, салата от прясно зеле с растителна мазнина.

 

Ден 4

Закуска: черно кафе.

Обяд: печена или варена риба, чаша доматен сок.

Вечеря: плодове.

 

Ден 5

Закуска: пресен морков с лимонов сок.

Обяд: печена или варена риба, чаша доматен сок.

Вечеря: плодове.

 

Ден 6

Закуска: черно кафе.

Обяд: 500 г варено пиле, салата от прясно зеле или моркови.

Вечеря: 2 твърдо сварени яйца, чаша пресни моркови с растителна мазнина.

 

Ден 7

Закуска: чай.

Обяд: 200 г телешко, плодове.

Вечеря: По избор от другите вечери, но без вечерята на ден 3.

 

Ден 8

Закуска: черно кафе.

Обяд: 500 г варено пиле, салата от зеле или моркови.

Вечеря: 2 твърдо сварени яйца, чаша моркови с растителна мазнина.

 

Ден 9

Закуска: суров морков с лимонов сок.

Обяд: голяма печена или варена риба, чаша доматен сок.

Вечеря: плодове.

 

Ден 10

Закуска: черно кафе.

Обяд: 1 сурово яйце, 3 големи варени моркови с растителна мазнина, 15 грама кашкавал.

Вечеря: плодове.

 

Ден 11

Закуска: черно кафе, сухар.

Обяд: 1 голяма тиквичка, запечена в растителна мазнина.

Вечеря: 2 твърдо сварени яйца, 200 грама варено телешко, салата от прясно зеле с растителна мазнина.

 

Ден 12

Закуска: черно кафе, сухар.

Обяд: печена или варена риба, салата от зеленчуци с растителна мазнина.

Вечеря: 100 грама варено телешко, чаша айрян.

 

Ден 13

Закуска: черно кафе.

Обяд: 2 твърдо сварени яйца, салата от варено зеле с растителна мазнина, чаша доматен сок.

Вечеря: печена или варена риба.

 

 

Етикети:, ,

8 коментара

  • Странно е че в тази диета са включени пържени неща и плодове, също и сухар(който си е концентриран хляб). Плодовете са си пълни с въглехидрати,които бързо дават енергия. Идеята е да има режим с енергиен дефицит + движение, за да може тялото да гори мазнините. Това е поредната измишльотина, която едва ли дава резултати.

  • dietata e dobra dava rezultat izprobvano.

  • Аз например не я спазвам точно, но свалих 12 кг- сутрин закусвам и вечеря не пропускам- ям салатка. Кафе на гладно не е полезно за стомаха!

  • Туко що завърших последния ден от диетата и съм свалила 1 кг, честно казано съм много разочарована от „постигнатия резултат“. Държа да отбележа , че съм я спазвала много стриктно. Но все пак ,от човек до човек, има разлика, така че изпробвайте я . Дано при вас по-добър ефект.

  • За 7 дни свалих 4 кг. Диетата не е трудна, дава ефект и я препоръчвам на всеки, натрупал килца покрай новогодишни и именни празници!

  • As ya spazvam povtaryam ya za vtori pit i sam minus 10 kg nay rezoltatnata dieta koyato sim ptavila do sega probvayte ya uspeh

  • аз най-накрая завърши японска диета и аз съм толкова доволен от резултатите, които съм постигнал. Това е дълъг път за мен и моята резервна тегло, но сега съм по-уверен и като цяло по-щастлив човек.

  • I can not stop reading this. And ‘so fresh, so full of information, I do not know. I’m glad that people actually write the smart way to show the different sides of him.
    douchegordijnstang

Остави коментар