Гимнастика на плажа

Още по темата

Фитнес упражненията са последното нещо, за което си мисли човек на плажа. Почивката предполага мързелуване, а не усърдни тренировки. Но плажът е идеално място за фитнес. С няколко упражнения тук ще запазите и дори ще подобрите спортната си форма по време на отпуската. Разбира се, ако не преяждате ежедневно и не поглъщате големи количества вредни храни. Рано сутрин и привечер е най-подходящото време за фитнес упражнения на плажа.

1. Опънете постелка директно на пясъка. Застанете изправени с широко разтворени крака. Наведете се настрани като с едната ръка хванете глезена, а другата изпънете над главата. Пружинирайте няколко пъти. Сменете посоките. Направете по 10-20 повторения.

2. Застанете в кучешка поза. Вдигнете десния крак назад свит в коляното. Направете 10-15 повторения и сменете краката.

3. Застанете с левия крак напред, свит в коляното и десния изпънат назад. Ръцете са долепени пред гърдите. Извийте тялото наляво и се върнете в изходна позиция. Направете 10-15 повторения и сменете ръцете и краката.

4. Застанете на земята в поза обърнато „V“. Вдигнете десния крак назад и върнете в изходна позиция. Направете 10 повторения и сменете краката.

Етикети:

Остави коментар