Тренировки през жегата

Още по темата

Дали да се откажете от всекидневното бягане в адските горещини, които ни морят от доста време?! Лекарите предупреждават, че високите температури не са най-доброто време за трениране на открито, тъй като се уморявате много по-бързо, а и има известен риск за здравето ви. Това обаче не означава да си останете вкъщи и да забравите за спорта и движението.

Като начало погледнете прогнозата за времето. Изберете ранните сутрешни часове, когато е по-хладно. Може би ще се наложи да промените ежедневната си рутина и да спортувате в различен от досегашния час, но по-важното е да не спирате да се движите.

Пийте много вода през целия ден. Лятото е от особено голямо значение да не оставате дехидратирани. Жените, които страдат от ниско кръвно например, трябва задължително да носят бутилка с вода в себе си, независимо дали отиват да тичат в парка привечер или на обиколка из магазините.

Преценете дали екипът, с който спортувате, е от подходяща материя. Важно е да се ползват естествени тъкани, а кройките на дрехите да са по-свободни и отпуснати. Нищо не бива да ви спарва или притиска.

Винаги може да обмислите варианта да тренирате вкъщи на климатик, ако не сте почитатели на фитнес залите.

И най-важното – не насилвайте себе си! Вярно е, че в спорта се изисква постоянство и упоритост, но това не означава, че трябва да насилвате възможностите си и да ви прилошее в парка.

Етикети:

Остави коментар