Спортният етикет в залата за танци, йога, пилатес…

Още по темата

Елате по-рано. 10 минути е добро време, за да заемете харесвано от вас място пред инструктора и да се настроите на вълна движение. По възможност носете собствена постелка (припомнете си защо). Задължително носете обувки, подходящи за заниманието, различни от тези, с които ходите навън. В занимания, където сте боси, външният вид на стъпалата и хигиената, са от огромно значение. Изберете място, което да е достатъчно далеч от останалите, така че когато изпънете ръце или крака да не сте в тяхното пространство. Ако сте начинаещи, не е задължително да заставате най-отзад – позициите отпред и странично от инструктора са най-добри. Ако пък сте много напреднали, избягвайте да се състезавате с останалите и да демонстрирате колко сте гъвкави или бързи. Ако имате нужда от различни движения, изберете друго ниво или занимание. Прието е да се дава обратна връзка на треньорите – за температурата на въздуха, силата на музиката или трудността на движенията. Ако искате да кажете нещо на треньора, просто отидете до него и му го кажете лично, в големи зали се налага да се повиши доста тона, за да ви чуят. Както и във фитнес залата, бъдете учтиви, правете път, почиствайте след себе си и направете мястото, където тренирате по-добро.

Етикети:

Остави коментар