Какви здравословни продукти да изберем за вечеря

Какви здравословни продукти да изберем за вечеря

Още по темата

Диетолозите казват, че най-добрият метод да намалим теглото си, ако не поемаме храна след 17.00. Но, други учени са на мнение, че вечерята е важна. „Ако се откажете да вечеряте ще има ефект в намаляване на теглото, но ще е временно. Като не вечеряте, това само ще увеличи вашият апетит на другия ден и по този ще увеличите и калориите. Пропускът от вечерното хранене не само ще добави тегло към физиката ви, но ще си докарате и ред заболявания на стомаха и червата“, добавя професор Алексей Корольов.

Преяждането

Най-вече преяждането вечер е един от факторите за трудно лечими заболявания като гастрит, възпаление на жлъчния мехур и панкреатит. Големите дози храна претоварват тялото ви, утежняват преработката и усвояването на храната. За да нямаме проблеми с наднорменото тегло и гастроентирологичните заболявания, най-добре е да се храним умерено. Вечерята, обяда както и закуската, не трябва да се пропускат, но с разумни количества преди всичко. Подбрали сме най- подходящите хранителни продукти за вечерната трапеза. Трябва да използвате предимно не тлъсти, дори вегитариански ястия. При преяждане храни с много мазнини усилват притока на кръв към стомашно-чревният тракт и идва чувството на тежест.

Меню

Избирайте във вашето меню предимно лесно смилаеми продукти. Защото когато си легнете и тялото е в покой, метаболизмът се забавя и тежката храна не може да се смели лесно. Избягвайте на вашата трапеза за вечеря да присъстват тлъсти и мазни меса, черен дроб, ястия от фасул, гъби. Консумирайки ги вечер, може да имате проблем заспиването или сутрешно главоболие. Отличната вечеря е от продукти, които се усвояват за около два часа. Това са: печено пиле, морски деликатеси, риба, зеленчуци, картофи и плодове. Продукти които влияят добре на спокойния сън са със съдържание на калций, който повишава полезното действие на мозъка и магнезий, който отпуска мускулите. Калций и магнезий ще открием в зърнените култури, печената риба, зеле и грах.

1 коментар

Остави коментар