Бързо да влезем във форма след зимата

Още по темата

Със сигурност повечето от нас има какво да свалят след дългите зимни месеци. Ще се опитаме да помогнем на онези, които наистина искат да постигнат резултати с труд, а не просто „от само себе си“.

1.Заместете майонезата с кисело мляко 
Този трик чрез заместване ще ви спести много калории. Правете си вкусни салати и не се лишавайте от дресинг. Просто за приготвянето му използвайте нискомаслено кисело мляко, вместо тежка майонеза.

2. Плодове вместо вредни храни 
Почти сигурно е, че в момента, в който започнете да се ограничавате в яденето, ще ви се приисква да хапвате какви ли не висококалорични изкушения. Със сигурност гладът може да бъде туширан с един полезен плод.  Така че се постарайте винаги да имате по някоя ябълка под ръка.
3. Вода с лимон
Добре би било да спрете газираните напитки и псевдонатуралните сокове със следната рецепта: сипете в шишето с вода малко прясно изцеден лимонов сок или лъжичка ябълков оцет.  Пийте колкото се може повече от тази течност. Тя едновременно ще потисне апетита ви, ще стимулира както метаболизма ви, така и бързината, с която тялото ви изгаря приетите калории.

4. Внимавайте в понеделник и петък 
Специалистите са доказали, че това са дните от седмицата, които най-силно ни предразполагат да преяждаме, или да гризкаме непрекъснато нещо. Затова е добре да си изготвяте предварителен план какво ще хапвате в посочените периоди.

Етикети:

Остави коментар