Да стегнем бедрата за седмица

Още по темата

Все от някъде трябва да се започне със слабеенето и стягането. Защото няма смисъл да слабеете, а месото ви да „виси”. Затова нека първо са бедрата.

Упражнение 1

Гледайте право напред, заемете позиция с леко приклекнали крака, пръстите да сочат настрани. Поставете ръце на бедрата си. Свийте коленете възможно най-много (целта ви е да образуват прав ъгъл с прасеца). Дръжте гърба изправен, останете в тази поза 30 секунди и се изправете. Повторете 10 пъти.

Упражнение 2

Застанете изправени, с поглед напред и ръце – сочещи право надолу. Направете стъпка вляво, а десния си крак издигнете със замах възможно най-високо. Заставате в изходно положение, стъпка вдясно и правите същото движение с левия крак. Повторете 10 пъти.

Упражнение 3

Сложете ръце на кръста си, а погледът отново трябва да бъде право напред. Пренесете тежестта на левия си крак, а десния свийте леко в коляното и го вдигнете напред, колкото можете по-високо. Повторете упражнението 15 пъти с левия и 15 пъти с десния крак.

Упражнение 4

Легнете на пода със свити колене и стъпала, долепени до пода. Отпуснете ръцете до тялото си. Поставете сгъната кърпа между колената си. На „едно“ вдигате таза си, колкото може по-високо и задържате няколко секунди. На „две“ се спускате и оставате в изходна позиция, като не позволявате на кърпата да падне. Повторете упражнението 15 пъти.

Упражнение 5

Останете легнали по гръб и отново отпуснете ръцете до тялото си. Повдигнете краката си и ги сгънете в колената, като допрете петите си една до друга, а пръстите сочат навън. Разгънете рязко, без да раздалечавате петите. Повторете 15 пъти.

Ако правенето на тези упражнения всеки ден ви се струва прекалено амбициозно, може да ги намалите на 4 пъти седмично. Но така ще забавите ефекта и вместо за 7 дни, ще се сдобиете с перфектни бедра за малко по-дълго време. Така или иначе, резултатите са гарантирани.

Етикети:,

Остави коментар