Спорт и през лятната ваканция

Още по темата

тичанеЖега е. Но въпреки че е лято и е време за почивка, нека ваканцията бъде активна. Т. е. не се отказвайте от ефективна тренировка. Изборът й зависи от уменията ви, предпочитания, знания и възможности. Ето няколко варианта за избор:

• Тренировки с треньор – ако сте абсолютно начинаещ и не знаете от къде да започнете, най-добре си наемете треньор, който да ви изготви програма, съобразена с вашите цели и следва вашия прогрес ден за ден.

• Активно ходене – не просто да се разхождате, а да ходите бързо, движейки ръцете. Всеки ден изминавайте по-дълги разстояние, а когато ви стане леко, започнете да бягате.

• Бягане – бягането е най-достъпният спорт. Сами преценете дали ще бягате всеки ден, през ден или по два пъти на ден. Важното е да изминавате все по-дълги дистанции, или ако не, дистанцията да е една и съща, но с всяка следваща тренировка да я изминаването по-бързо.

• Тренировки със собствена тежест – още един начин да тренирате ефективно. Измислете си комплекс от упражнения които можете да изпълнявате без проблем и напредвайте с повторенията или времето, за което ги изпълнявате. Например: лицеви опори, клекове, подскоци, коремни преси, кофички.

• Плуване – спорт, който натоварва цялото тяло и тренира капацитета на вашето дишане. Поставете си цел и използвайте плацикането в морето за тренировка. Тези от вас, които не могат да плуват, пробвайте бягане във вода. Увеличавайте дистанцията и темпото с всеки изминал ден.

Остави коментар